Vanliga frågor
Om du har några funderingar kring våra produkter eller din order är du alltid att kontakta vår kundtjänst på kund@applearmband.se
För att underlätta för dig har vi samlat svar på vanliga frågor här nedan, hittar du inte svaret du letar efter så tveka inte på att kontakta oss.
Min order
Vilka betalsätt erbjuder ni?
Vi erbjuder kortbetalning med Visa, Mastercard, Maestro, Eurocard, Visa Electron m fl. Betalningarna hanteras tryggt av Mondido Payments som är en PCI Certifierad betalningsleverantör. Samtliga priser är i svenska kronor.
Utöver kortbetalning erbjuder vi också en smidig betalning med Swish.
Produkter
Passar armbanden till nya Apple Watch Series 4?
Absolut, våra armband passar till samtliga Apple Watch-modeller
Leverans
Hur snabbt får jag min leverans?
Vi levererar med vanligt brev via PostNord vilket innebär att du bör ha din leverans inom 2-3 dagar efter att ordern har lämnat vårt lager.
Vilka fraktsätt erbjuder ni?
Vi skickar de allra flesta leveranserna med vanligt brev som kommer direkt hem i din brevlåda. Gör du en större beställning är det möjligt att vi skickar ordern som ett paket, blir det så kommer vi meddela dig det.
Var är min order?
När vi har skickat din order kommer du få ett meddelande från oss. Då de allra flesta leveranser sker med vanligt post har vi tyvärr ingen möjlighet att spåra din försändelse, men den ska levereras inom ett par dagar från det att vi har skickat ordern.
Vad gör jag om produkterna är skadade när de kommer fram?
Om dina produkter är skadade när de kommer fram är det viktigt att du behåller emballaget och dokumenterar genom fotografering hur paketet såg ut när det kom fram. Därefter kontaktar du oss så ser vi till att du får nya hela produkter.
Vilka länder levererar ni till?
Vi levererar till hela norden: Sverige (fraktfritt över 399 kr), Finland, Norge, Danmark, Åland & Island. 45 kr för frakt utanför Sverige.
Betalning
Hur gör jag för att ändra min order?
Om du behöver ändra din order behöver du omedelbart skicka ett mail till kund@applearmband.se
Jag vill ångra min beställning, vad gäller nu?
Enligt Distansköpslagen har du som kund 14 dagars ångerrätt, detta gäller från den dag du mottagit dina beställda varor. Produkterna ska vara i originalförpackning och ej vara öppnade eller använda. Du står själv för fraktkostnaden att sända tillbaka produkterna. För fullständiga regler och anvisningar kan du läsa våra Allmänna villkor.
Hur vet jag om min beställning gått genom?
När din beställning har gått genom och betalningen är godkänd kommer du få ett mail från oss med orderbekräftelse. Har du valt att skapa ett konto hos oss kan du se din orderstatus på “Mitt konto” om du saknar ett konto kan du följa upp din orderstatus här.
Övriga frågor
Hur byter jag armband?
Läs mer på vår guide!
Ångerrätt
Vid köp av varor på Webbplatsen gäller alltid 14 dagars ångerrätt i enlighet med gällande konsumentskyddslagstiftning. Du kan läsa mer om Ångerrätten under Allmänna villkor och punkt nummer 7.